« Home | O último contra-ataque de Sérgio Conceição » | «Oh my God, they killed Kenny!» » | Lições para a rentrée » | Igualdade de oportunidades: e se a nova directora ... » | Fumar é um direito, fumar é um dever cívico » | Breviário de fitas: Au revoir les nazis » | It's the end of the world as we know it » | (Por falar nisso, » | O efeito Larsson, 2.2 » | Esta é que é a anedota do (boole)ano » 

29 agosto 2009 

Un scurt poem în limba română

HAI IU IU

Păi mândruliţa mea muiere
Hai la crâşmă şi-om bea bere
Nu merg, nu merg mă barbate
Că ti-i-mbăta şi mi-i bate
Că râde lumea de noi
Cum se bat două nevoi

Cu muierea băutoare
Nu-ţi mai vezi pânza la soare
Că mere la crâşmă-n vale
Și-o bea până ce-i fuioare
Că mere la crâşmă-n vale
Și-o bea până ce-i fuioare

Apăi lasă lasă, mândră, lasă
Că mi-oi face şi eu casă
Unde-o fi pădurea deasă
Dintr-un par dintr-o nuia
Și de sare şi din ea
Ta di da di da di da

Și-apoi iu şi iu mă cheamă
Iepurele-i bun de zamă
Iepuroaica-i de friptură
Mândra-i de ţucat în gură
Iepuroaica-i de friptură
Mândra-i de ţucat în gură


(Maria Tănase)


ADENDA: Variações ao Hai iu iu original? Sai um Hai iu iu iu com cara bonita e mais um Hai iu iu iu iu iu com pinta de gitano.
_________

Etiquetas: ,

B.I.

Coisas Breves

Powered by Blogger
and Blogger Templates